• +40 21 316 79 32

Examen Disertatie - Programarea sustinerii si rezultate

Lista sustinere examen de disertatie - Management Financiar - 20.iulie.2021, incepand cu ora 10:00

Lista sustinere examen de disertatie - Finantarea Protectiei Sociale - 19.iulie.2021, ora 09:00

Lista sustinere examen de disertatie - Managementul Financiar al Mediului - 19.iulie.2021, ora 12:00

Test Conectare Online Disertatie IULIE 2021

Stimati Studenti,
Vineri, 16.iulie.2021, ora 18:00, va invitam la realizarea unui Test de conectare la platforma ZOOM, in vederea sustinerii examenului de Disertatie din sesiunea Iulie 2021.

Pentru conectarea la platforma ZOOM va rugam sa cititi Ghidul de conectare aflat la adresa: https://www.ueb.ro/stiinteeconomice/orare_examene/Ghid_de_conectare_Zoom.pdf si sa va creati un cont in aceasta platforma.

Dupa ce va asigurati ca aveti contul creat, va rugam sa va inregistrati la sesiunea ONLINE de pe platforma ZOOM prin accesarea link-ului: https://us06web.zoom.us/meeting/register/tZMocO2srDosH90w5rGaAi65MEmYO_VpGA7F

Prin aceasta inregistrarea veti primi pe emailul dvs. un link pe care il veti putea accesa cu 15 minute inainte de ora stabilita pentru intalnirea online.

Examen Disertatie Iulie 2021

Toti masteranzii care urmeaza sa sustina examenul de disertatie in sesiunea iulie 2021 trebuie sa faca optiunea pentru alegerea temei, pana pe data de 10 decembrie 2020, prin completarea urmatoarei cereri: Formular cerere tema lucrare de disertatie. Cererea se transmite scanata pe emailul coordonatorului stiintific si in CC dnei Decan conf.univ.dr. Carmen UNGUREANU.

Examenul de DISERTATIE pentru sesiunea IULIE 2021 se sustine in perioada 19-20 iulie 2021 si va consta in:

proba unica - prezentarea si sustinerea lucrarii de disertatie- proba orala, publica, astfel:

Finantarea Protectiei Sociale - 19.07.2021, ora 09.00, Online pe platforma Zoom

Managementul Financiar al Mediului - 19.07.2021, ora 12.00, Online pe platforma Zoom

Management Financiar - 20.07.2021, ora 10.00, Online pe platforma Zoom

Examenul de disertatie se va desfasura Online.

LISTELE CU ORDINEA SUSTINERII LUCRARII DE DISERTATIE VOR FI AFISATE IN DATA DE 18.07.2021, IAR DATELE DE CONECTARE VOR FI AFISATE IN ACESTE LISTE.

Comisia pentru disertatie Iulie 2021

Inscrierile pentru examenul de DISERTATIE se desfasoara online sau fizic, la secretariatul Facultatii de Management Financiar (sediul din Bd. Vasile Milea, Nr. 1G, corp B), in perioada 05.07.2021 - 12.07.2021.

Taxa de inscriere la examenul de disertatie este de 900 lei.

Stimati absolventi, EVITATI inscrierea fizica. Va rugam sa va inscrieti online. Prin respectarea distantarii sociale timpii de asteptare la depunerea actelor la sediul facultatii pot creste foarte mult si protejarea dvs. este importanta.


INSCRIERE ONLINE

Pentru inscrierea on-line la sustinerea examenului de disertatie, absolventii vor transmite pe adresa de email: examen.finalizare.fmf@ueb.education urmatoarele documente completate, semnate (unde este cazul) si scanate, in format PDF:
- cerere-tip de inscriere + fisa de lichidare (completata, semnata si scanata), formularul este disponibil aici Fisa de lichidare va fi validata ulterior de serviciul financiar si de secretariatul facultatii.
- carte de identitate (scan), in situatiile in care: a fost emis un alt document;
- certificatul de nastere (scan), in situatiile in care: nu a continut Codul Numeric Personal si a fost adaugat de la admitere si pana in prezent; este vechi si se specifica raionul si nu judetul; denumirea oficiala a localitatii s-a schimbat; este nevoie de clarificarea datelor personale ale titularului;
- dovada achitarii taxei de inscriere la examenul de disertatie - 900 lei (scan/screenshot); plata se poate face si prin card;
- declaratia privind acordul de inregistrare audio-video (completata, semnata si scanata), formularul este disponibil aici
- declaratia de onestitate (completata, semnata si scanata), formularul este disponibil aici
- fisa de consiliere si orientare in cariera (completata, semnata si scanata), formularul este disponibil aici
- fisa de monitorizare a insertiei pe piata muncii (completata, semnata si scanata), formularul este disponibil aici

In cazul absolventilor UEB se vor prelua de catre secretariate, din dosarele depuse la admiterea in facultate, urmatoarele acte:
- certificat de nastere (fotocopie);
- certificat de casatorie sau alt document in cazul schimbarii numelui (fotocopie);
- C.I. sau B.I. (fotocopie);
- diploma de bacalaureat (fotocopie);
- foaia matricola anexa la diploma de bacalaureat (fotocopie);
- diploma de licenta (fotocopie);
- supliment la diploma/foaie matricola anexa la diploma de licenta (fotocopie).

In situatia inscrierii on-line, doua fotografii 3/4, color, recente, hartie fotografica mata, vor fi depuse in format fizic, la Biroul Acte de studii, la depunerea cererii de eliberare a diplomei.

Procedura de inscriere se finalizeaza prin validarea de catre secretariatul facultatii, dupa verificarea situatiei scolare, a evidentei taxelor, precum si a continutului dosarului de student existent in arhiva institutiei.
In situatia constatarii lipsei/expirarii valabilitatii unor documente, secretariatul poate solicita completarea dosarului.

Lucrarea de disertatie, in format PDF, va fi transmisa de absolvent la adresa de email: lucrare.finalizare.fmf@ueb.education insotita de declaratia pe proprie raspundere privind originalitatea lucrarii (completata, semnata si scanata).

Referatul coordonatorului stiintific al lucrarii va fi depus de catre acesta, in original, semnat, la secretariatul facultatii.


INSCRIERE FIZICA, LA SECRETARIATUL FACULTATII

Stimati absolventi, EVITATI inscrierea fizica. Va rugam sa va inscrieti online. Prin respectarea distantarii sociale timpii de asteptare la depunerea actelor la sediul facultatii pot creste foarte mult si protejarea dvs. este importanta.
Pentru inscrierea fizica, prin secretariatul facultatii, la sustinerea examenului de disertatie, absolventii vor depune la secretariat urmatoarele documente completate si semnate (unde este cazul) sau fotocopii:
- cerere-tip de inscriere + fisa de lichidare (completata, semnata, in original), formularul este disponibil aici Fisa de lichidare va fi validata la serviciul financiar si la secretariatul facultatii.
- carte de identitate (fotocopie), in situatiile in care: a fost emis un alt document;
- certificatul de nastere (fotocopie), in situatiile in care: nu a continut Codul Numeric Personal si a fost adaugat de la admitere si pana in prezent; este vechi si se specifica raionul si nu judetul; denumirea oficiala a localitatii s-a schimbat; este nevoie de clarificarea datelor personale ale titularului;
- dovada achitarii taxei de inscriere la examenul de disertatie - 900 lei (fotocopie); plata se poate face si prin card;
- 2(doua) fotografii 3/4, color, recente, hartie fotografica mata; - lucrarea de disertatie (un exemplar copertat si un exemplar pe CD), insotita de declaratia pe proprie raspundere privind originalitatea lucrarii (completata, semnata, in original);
- 2 dosare plic albe, nescrise.

In cazul absolventilor UEB se vor prelua de catre secretariate, din dosarele depuse la admiterea in facultate, urmatoarele acte:
- certificat de nastere (fotocopie);
- certificat de casatorie sau alt document in cazul schimbarii numelui (fotocopie);
- C.I. sau B.I. (fotocopie);
- diploma de bacalaureat (original);
- diploma de bacalaureat (fotocopie);
- foaia matricola anexa la diploma de bacalaureat (fotocopie);
- diploma de licenta (fotocopie);
- supliment la diploma/foaie matricola anexa la diploma de licenta (fotocopie).

In situatia constatarii lipsei/expirarii valabilitatii unor documente, secretariatul poate solicita completarea dosarului.

Referatul coordonatorului stiintific al lucrarii va fi depus de catre acesta, in original, semnat, la secretariatul facultatii.

TEME PROPUSE PENTRU LUCRAREA DE DISERTATIE:

Management financiar

Finantarea protectiei sociale

Nr.crt. Disciplina Coordonator
1. Statistica sociala (PDF) Conf.univ.dr. Nicoleta CARAGEA
2. Politici sociale europene (PDF) Conf.univ.dr. Madalina TOCAN
3. Strategii ale securitatii sociale (PDF) Conf.univ.dr. Madalina TOCAN
4. Buget social si conturi sociale (PDF) Conf.univ.dr. Ciprian ALEXANDRU
5. Contabilitatea organizatiilor non-profit (PDF) Conf.univ.dr. Carmen UNGUREANU
6. Resurse financiare publice si datoria publica (PDF) Lect.univ.dr. Mariana PAJA

Managementul financiar al mediului

Nr.crt. Disciplina Coordonator
1. Strategii si politici ale dezvoltarii durabile (PDF) Prof.univ.dr. Gheorghe ZAMAN
2. Sisteme de operare a managementului mediului (PDF) Prof.univ.dr. Camelia CAMASOIU
3. Analiza financiara (PDF) Prof.univ.dr. Gheorghe ZAMAN
4. Sisteme si instrumente de finantare a mediului (PDF) Prof.univ.dr. Camelia CAMASOIU
5. Eficienta investitiilor pentru mediu (PDF) Prof.univ.dr. Gheorghe ZAMAN
6. Piata concurentiala a ecoproduselor (PDF) Conf.univ.dr. Oana CHINDRIS-VASIOIU
7. Evaluarea si auditul costurilor de mediu (PDF) Conf.univ.dr. Carmen UNGUREANU
8. Legislatie nationala si internationala a mediului (PDF) Lect.univ.dr. Cleopatra DRIMER
9. Sisteme si proceduri de achizitie (PDF) Conf.univ.dr. Carmen UNGUREANU

Piete financiare

GHID PENTRU REDACTAREA LUCRARII DE DISERTATIE:

Absolventii care elaboreaza o lucrare de disertatie trebuie sa respecte urmatorul Ghid pentru redactarea lucrarii: Ghidul pentru redactarea lucrarii (560k PDF)

Anexa1 Coperta (60k DOC)

Anexa2 Prima pagina (60k DOC)

Anexa3 Declaratie (60k DOC)

Anexa4 Cuprins (72k DOC)

Anexa5 Lista de figuri (72k DOC)

Ghid Reguli pentru o prezentare de succes (72k PDF)