CARTA U.E.B.
Coduri si Manuale
- CODUL UNIVERSITAR AL DREPTURILOR SI OBLIGATIILOR STUDENTILOR 2021
- CODUL DE ASIGURARE A CALITATII - 2023
- MANUALUL CALITATII - 2023
Regulamente
- REGULAMENT PRIVIND ORGANIZAREA ADMITERII IN ANUL UNIVERSITAR 2023-2024
- REGULAMENT DE ORGANIZARE SI FUNCTIONARE UEB
- REGULAMENT CU PRIVIRE LA BURSELE SI FACILITATILE ACORDATE STUDENTILOR 2022
- REGULAMENT PRIVIND ORGANIZAREA SI DESFASURAREA EXAMENELOR DE LICENTA (DIPLOMA) SI DISERTATIE ANUL 2022-2023
- REGULAMENTUL DE ORGANIZARE SI FUNCTIONARE A DEPARTAMENTULUI IFR-ID - 2023
- Regulament de organizare si functionare a CCOC 2022
- Regulamentul de Ordine Interioara al Universitatii Ecologice din Bucuresti 2022
- REGULAMENT PRIVIND ORGANIZAREA SI DESFASURAREA PRACTICII PEDAGOGICE - 2022
- REGULAMENT PRIVIND EVALUAREA, EXAMINAREA SI NOTAREA STUDENTILOR - 2022
- Regulamentul de organizare si functionare al Biroului Erasmus+ - 2021
- Regulamentul pentru aplicarea sistemului european de credite transferabile 2021
- Regulamentul privind activitatea de formare profesionala a studentilor 2021
- Regulament privind organizarea si desfasurarea studiilor universitare 2021
- Regulamentul privind initierea aprobarea monitorizarea si evaluarea periodica a programelor de studii 2021
- Regulamentul de selectare a decanilor prin concurs public - 2020
- Regulament de alegere a Rectorului - 2019
- REGULAMENTUL DE ORGANIZARE SI FUNCTIONARE A COMISIEI PENTRU EVALUAREA SI ASIGURAREA CALITATII - 2019
- REGULAMENTUL PRIVIND ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA COMISIEI DE ETICA UNIVERSITARA - 2019
- REGULAMENT DE UTILIZARE A RETELEI INFORMATICE UEB - 2019
- REGULAMENTUL DEPARTAMENTULUI TEHNOLOGIA INFORMATIEI UEB - 2019
- REGULAMENTUL DE ORGANIZARE SI DESFASURARE A ACTIVITATII DE CERCETARE STIINTIFICA UNIVERSITARA - 2017
- REGULAMENTUL DE ORGANIZARE SI FUNCTIONARE A BIBLIOTECII UNIVERSITARE - 2017
- REGULAMENTUL DE ORGANIZARE SI FUNCTIONARE A FACULTATILOR - 2017
- REGULAMENTUL SI METODOLOGIA DE ORGANIZARE SI FUNCTIONARE A SOCIETATII ANTREPRENORIALE STUDENTESTI DIN UNIVERSITATEA ECOLOGICA DIN BUCURESTI - 2017
- REGULAMENT PENTRU AUDITAREA INTERNA A PRINCIPALELOR DOMENII DE ACTIVITATE - 2017
- REGULAMENTUL DE ORGANIZARE SI FUNCTIONARE AL CENTRULUI DE STUDII PENTRU ARII NATURALE PROTEJATE - 2016
Metodologii
- Metodologia privind procesul de alegere in functiile si organismele de conducere ale Universitatii Ecologice din Bucuresti - 2023
- METODOLOGIE pentru acceptarea la studii a studentilor straini - 2022
- METODOLOGIE privind elaborarea statelor de functii - 2023
- METODOLOGIE privind selectia grupului tinta al proiectului TDEC - Tranzitie digitala si eco-climatica
- Metodologie privind mentinerea calitatii de titular 2022
- METODOLOGIA CADRU PRIVIND ORGANIZAREA PROGRAMELOR DE FORMARE PSIHOPEDAGOGICA PENTRU PROFESIA DIDACTICA - 2022
- METODOLOGIE PRIVIND DESFASURAREA ACTIVITATILOR DIDACTICE IN MOD MIXT LA FORMA DE INVATAMANT CU FRECVENTA - 2022
- Metodologia alegerii reprezentantilor studentilor in structurile de conducere academica - 2021
- Metodologia derularii activitatilor online - 2020
- Metodologia de organizare, desfasurare si finalizare concurs cadre didactice si de cercetare - 2020
- Metodologia de organizare, desfasurare si finalizare examen promovare didactica - 2020.pdf
- METODOLOGIA DE CONSTITUIRE SI ALEGERE A STRUCTURILOR SI FUNCTIILOR DE CONDUCERE - 2019
Proceduri
- PO-02. Procedura privind elaborarea planurilor de invatamant - UEB
- PO-03. Procedura privind elaborarea fisei disciplinei - UEB
- PO-04. Procedura privind normarea activitatilor didactice si intocmire state functii UEB
- PS-05 Procedura de sistem privind contestatiile
- PS-06 Procedura de sistem privind recunoasterea perioadelor de studii
- PS-07 Procedura insertie piata muncii
- PO-05.Procedura privind initierea, aprobarea, monitorizarea si evaluarea periodica a programelor de studii IFR/ID
- PO-07.Procedura privind actualizarea periodica a materialelor in tehnologia IFR/ID
- PO-08.Procedura privind instruirea si perfectionarea personalului IFR/ID
- PO-10.Procedura de monitorizare a activitatilor desfasurate la programele IFR/ID
- PO-12.Procedura privind evaluarea performantelor cadrelor didactice din UEB
- PO-21.Procedura operationala antiplagiat
- PO-23.Procedura privind monitorizarea si asigurarea echivalentei activitatilor din planul de invatamant
- PO-24.Procedura privind monitorizarea si evaluarea procesului didactic si de comunicare specific programelor de studii IFR/ID
- PO-25.Procedura privind restituirea taxei
- Psp-01.Procedura privind evaluarea gradului de satisfactie a studentilor
- Psp-02.Procedura privind mobilitatile ERASMUS studentesti UEB
SMC