• +40 21 316 79 32

Admitere

  • sediul din bd.Vasile Milea, nr.1G, Bucuresti, Sector 6, (zona Grozavesti)
    • Telefon: (021)-316.79.31; (021)-316.79.32;
    • Fax: (021)-316.63.37.
  • sediul din str.Franceza, nr.22, Bucuresti, Sector 3
    • Telefon: (021)-312.12.50;
    • Fax: (021)-315.77.30.
    • Telefon: 0213166324
    • e-mail: stiinteeconomice@ueb.ro

    Facilitati oferite studentilor:

    - reducerea cu 5% a taxei anuale de scolarizare (la studii universitare de licenta), in cazul achitarii integrale a taxei pana la data de 30.09.2016;
    - reducerea cu 25% a taxei anuale de scolarizare pentru membrii aceleiasi familii, la studii universitare de licenta (depunerea cererii pana la 30.09.2016);
    - reducerea cu 15% a taxei anuale de scolarizare pentru studentii care urmeaza simultan doua programe de studii in cadrul universitatii (depunerea cererii pana la 30.09.2016);
    - burse de performanta, conform Regulamentului privind acordarea burselor;
    - burse de mobilitati ERASMUS (studii si practica);
    - acces la biblioteca electronica;
    - acces la platforma e-learning;
    - acces la baza sportiva;
    - facilitati cazare caminul situat in, Bd. Vasile Milea.

    Documentele necesare inscrierii la studii universitare de licenta:

    - diploma de bacalaureat original si fotocopie;
    - foaia matricola original si fotocopie;
    - certificat de nastere original si fotocopie;
    - certificat de casatorie original si fotocopie, in cazul schimbarii numelui;
    - CI original si fotocopie;
    - adeverinta medicala;
    - doua fotografii 3/4 color pe hartie fotografica;
    - taxa de inscriere la admitere - 100 lei.
    - doua dosare plic.

    Nr.crt.Domeniul de licentaProgramul de studiiDurata studiilor / Numar de crediteForma de invatamant / Numar de locuri
    1.FinanteFinante si banci3 ani / 180 IF - 100
    2.FinanteFinante si banci3 ani / 180 IFR - 75
    3.FinanteFinante si banci3 ani / 180 ID - 75
    4.Administrarea afacerilorAdmistrarea afacerilor3 ani / 180 IF - 100

    Documentele necesare inscrierii la studii universitare de master:

    - diploma de bacalaureat original si fotocopie ;
    - diploma de licenta original si fotocopie (adeverinta pentru absolventii promotiei curente);
    - suplimentul la diploma original si fotocopie;
    - certificat de nastere original si fotocopie;
    - certificat de casatorie original si fotocopie, in cazul schimbarii numelui;
    - CI original si fotocopie;
    - adeverinta medicala;
    - 2 fotografii ¾;
    - taxa de inscriere la admitere - 100 lei.
    - doua dosare plic.

    Nr.crt.Programul de studiiDurata studiilor / Numar de credite ECTSForma de invatamant
    1.Finantarea protectiei sociale2 ani/120IF
    2.Management financiar2 ani/120IF
    3.Managementul financiar al mediului 2 ani/120IF
    4.Piete financiare 2 ani/120IF

    Conditiile de inscriere pentru cetatenii straini

    Admiterea la studii universitare de LICENTA a cetatenilor straini

    Admiterea la studii universitare de MASTER a cetatenilor straini

    Conditiile de inscriere a romanilor de pretutindeni

    Inscrierea si scolarizarea cetatenilor romani de pretutindeni

    Admitere Programe Postuniversitare

    Programele postuniversitare de formare si dezvoltare profesionala continua sunt organizate in stransa legatura cu dinamica pietei muncii, pentru dobandirea unor competente pe care Universitatea Ecologica din Bucuresti este abilitata sa le formeze solicitantilor. Prin programele postuniversitare de formare continua se ofera absolventilor ciclului de licenta o diversitate de specializari, marindu-le posibilitatile de perfectionare si integrare sociala.
    Programele postuniversitare de formare si dezvoltare profesionala continua vizeaza actualizarea, dezvoltarea si perfectionarea unor competente ale calificarii universitare din unul sau mai multe standarde aferente unei ocupatii care poate fi parcticata doar de un absolvent de studii superioare.
    Universitatea Ecologica din Bucuresti organizeaza si desfasoara urmatoarele programe de studii postuniversitare de formare si dezvoltare profesionala continua, cu aprobarile ministerului 2012-2013 si 2013-2014:

    - Statistica financiara;
    - Prognoza financiara;
    - Piete financiare;
    - Finantarea afacerilor de mediu;
    - Management financiar;
    - Fiscalitatea si contabilitatea firmei;
    - Finante si politici financiare;
    - Finantarea si administrarea proiectelor;
    - Analiza financiara;
    - Finantarea protectiei sociale si insertia pe piata muncii.